Klantenservice Bak&Co
Bestellen
Alles over het plaatsen van een bestelling.
Hoe plaats ik een bestelling?
1. Plaats de gewenste artikelen in je winkelwagen.
2. Vul je gegevens in of maak een account aan.
3. Reken je bestelling af. En je ontvangt van ons je orderbevestiging via de mail.
Let op: Op dit moment leveren wij alleen nog in Nederland. Het is helaas nog niet mogelijk om te bestellen vanuit België.
Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
Als je op werkdagen voor 15:00 uur je bestelling in onze webshop plaatst, dan zorgen wij ervoor dat je bestelling diezelfde dag nog voor je klaarstaat en met PostNL jouw kant opgaat. Dus vandaag voor 15:00 uur besteld, is (bijna altijd) morgen in huis!
Wat zijn de bezorgkosten?
Voor de verzending van jouw bakbenodigdheden rekenen wij €4,95 inclusief btw. Ga je écht aan de bak? En bestel je voor €50,- of meer? Dan nemen wij de verzendkosten voor onze rekening. Ofwel: gratis verzending vanaf €50,-
Kan ik mijn bestelling ook volgen?
Ja, je kunt je bestelling volgen. Zodra je pakketje door Post-NL ontvangen is, zul je vanuit hen een mail krijgen met daarin de Track & Trace code. Hiermee kun je jouw pakketje volgen en weet je precies wanneer de bezorger voor je deur staat.
Het kan overigens zijn dat je meerdere Track & Trace codes krijgt. Mocht dit het geval zijn, dan betekent dit dat je bestellingen in meerdere pakketjes jouw kant opkomen.
Hoe kan ik mijn bestelling wijzigen?
Op werkdagen vóór 14.30 uur kan je een (deel van je) bestelling annuleren. Neem daarvoor contact op met onze klantenservice. Je kan dan een bestelling plaatsen voor producten die je wel wilt ontvangen.
Als jouw bestelling al onderweg is – je hebt dan een Track & Trace nummer van PostNL ontvangen – kan je niet meer wijzigen. De artikelen die je niet wilt hebben kan je (onder voorwaarden) retourneren. Zie hieronder hoe dat in zijn werk gaat. Andere artikelen bestel en betaal je zelf in de webshop.
Mijn bestelling is niet aangekomen. Wat moet ik doen?
Kijk eerst in de Track & Trace informatie van PostNL. Mocht je die niet hebben ontvangen of geeft het geen inzicht in waar jouw zending is, neem contact op met onze klantenservice. Je kan ons op werkdagen van 09.00-16.00 uur bereiken via de mail, telefoon of het contactformulier.
E-mail: customerservice@bakenco.nl
Telefoonnummer: 088 202 3299