Klantenservice Bak & Co
Klachten
Een klacht? Wat vervelend! Lees hoe wij hiermee omgaan.
Ik heb een klacht over een product. Waar kan ik dat melden?
Wat vervelend dat je een klacht hebt over een product. Wij vinden het erg belangrijk dat jij tevreden bent over onze winkel, onze producten en onze service. Om je klacht in behandeling te kunnen nemen, willen wij je vragen het contactformulier in te vullen. Deze vind je hier. Je krijgt van ons binnen 14 dagen na ontvangst van je klacht een inhoudelijke reactie.
Wij doen ons uiterste best om samen met jou tot een passende oplossing te komen. Maar het kan voorkomen dat je het niet eens bent met de oplossing of dat we er samen toch niet helemaal uitkomen. Mocht dit aan de orde zijn, dan kun je je klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform.
Ik heb een klacht over de service. Waar kan ik dat melden?
Wat vervelend dat je een klacht hebt over onze service. Wij vinden het erg belangrijk dat jij tevreden bent over onze winkel, onze producten en onze service. Om je klacht in behandeling te kunnen nemen, willen wij je vragen het contactformulier in te vullen. Deze vind je hier. Je krijgt van ons binnen 14 dagen na ontvangst van je klacht een inhoudelijke reactie.
Wij doen ons uiterste best om samen met jou tot een passende oplossing te komen. Maar het kan voorkomen dat je het niet eens bent met de oplossing of dat we er samen toch niet helemaal uitkomen. Ben je niet tevreden met de afhandeling van jou klacht? Dan kun je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP de Den Haag. Ook kun je jouw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform.