Klantenservice Bak&Co
Levertijden & Bezorging
Antwoorden op vragen over de levertijden en bezorging van jouw pakketje.
Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
Als je op werkdagen voor 15:00 uur je bestelling in onze webshop plaatst, dan zorgen wij ervoor dat je bestelling diezelfde dag nog voor je klaarstaat en met PostNL jouw kant opgaat. Dus vandaag voor 15:00 uur besteld, is (bijna altijd) morgen in huis!
Wat zijn de bezorgkosten?
Voor de verzending van jouw bakbenodigdheden rekenen wij €4,95 inclusief btw. Ga je écht aan de bak? En bestel je voor €50,- of meer? Dan nemen wij de verzendkosten voor onze rekening. Ofwel: gratis verzending vanaf €50,-
Kan ik mijn bestelling ook volgen?
Ja, je kunt je bestelling volgen. Zodra je pakketje door Post-NL ontvangen is, zal je vanuit hen een mail krijgen met daarin de Track & Trace code. Hiermee kun je jouw pakketje volgen en weet je precies wanneer de bezorger voor je deur staat.
Het kan overigens zijn dat je meerdere Track & Trace codes krijgt. Mocht dit het geval zijn, dan betekent dit dat je bestellingen in meerdere pakketjes jouw kant opkomen.
Wat gebeurt er met mijn pakketje als ik niet thuis ben op moment van bezorgen?
Het kan natuurlijk altijd gebeuren dat je op het moment van bezorgen nét even de deur uit bent. Wanneer je niet aanwezig bent bij het afleveren van je pakket, wordt je pakketje bij de buren afgeleverd of bij het dichtstbijzijnde afhaalpunt. Hiervan krijg je een melding van PostNL. Wordt het pakket na enkele dagen op het afhaalpunt niet opgehaald, dan wordt het automatisch teruggestuurd naar afzender adres.
Mijn bestelling is niet aangekomen. Wat moet ik doen?
Kijk eerst in de Track & Trace informatie van PostNL. Mocht je die niet hebben ontvangen of geeft het geen inzicht in waar jouw zending is, neem contact op met onze klantenservice. Je kan ons op werkdagen van 09.00-16.00 uur bereiken via de mail, telefoon of het contactformulier.
E-mail: customerservice@bakenco.nl
Telefoonnummer: 088 202 3299