Klantenservice Bak&Co
Retourneren & Annuleren
Eenvoudig en kosteloos annuleren binnen 28 dagen.
Ik wil mijn bestelling annuleren. Kan dat?
Jammer dat je je bestelling wilt annuleren. Uiteraard is dit mogelijk! Wil je je bestelling annuleren, doe dit dan op werkdagen vóór 14:30 uur. Zo kunnen wij voorkomen dat jouw bestelling al klaargezet wordt voor verzending.
Hoe kan ik mijn bestelling wijzigen?
Op werkdagen vóór 14.30 uur kan je een (deel van je) bestelling annuleren. Neem daarvoor contact op met onze klantenservice. Je kan dan een bestelling plaatsen voor producten die je wel wilt ontvangen.
Als jouw bestelling al onderweg is – je hebt dan een Track & Trace nummer van PostNL ontvangen – kan je niet meer wijzigen. De artikelen die je niet wilt hebben kan je (onder voorwaarden) retourneren. Zie hieronder hoe dat in zijn werk gaat. Andere artikelen bestel en betaal je zelf in de webshop.
Ik wil (een deel) van mijn bestelling retourneren. Waar kan ik dat doen?
Bak&Co levert een assortiment met een professionele kwaliteit. Ondanks dat wij ons uiterste best doen deze hoge maatstaf vast te houden, kan het zo zijn dat je een artikel wilt retourneren. Aanmelden van een retour kan tot 14 dagen na aflevering van het artikel. Voor het terugsturen heb je daarbovenop nog 14 dagen de tijd.
Onder retours vallen artikelen die..
1. Wij foutief geleverd hebben;
2. Jij per abuis verkeerd besteld hebt;
3. Tijdens de verzending of bezorging defect geraakt of beschadigd zijn;
4. Door gebruik defect geraakt of beschadigd zijn.
Vul ons retourformulier in en stuur deze mee met je retourzending. Vermeld hierin jouw naam, adres, je bestelnummer, artikelnummer/-omschrijving, aantal en de reden van je retour. Om goed in de gaten te houden of je retour is binnengekomen willen wij je vragen om je retouraanmelding door te geven aan onze klantenservice via customerservice@bakenco.nl.
Terugbetaling kan je uiterlijk 14 dagen na ontvangst van het retour in ons magazijn verwachten. Bij artikelen die wij zonder voormelding vooraf binnenkrijgen, behouden wij het recht voor deze niet in behandeling te nemen.
Ons retouradres:
Antwoordnummer: 55527
3505 WB Utrecht
Mijn bestelling is niet aangekomen. Wat moet ik doen?
Kijk eerst in de Track & Trace informatie van PostNL. Mocht je die niet hebben ontvangen of geeft het geen inzicht in waar jouw zending is, neem contact op met onze klantenservice. Je kan ons op werkdagen van 09.00-16.00 uur bereiken via de mail, telefoon of het contactformulier.
E-mail: customerservice@bakenco.nl
Telefoonnummer: 088 202 3299
Ik heb een onjuiste bestelling ontvangen. Wat moet ik doen?
Wat vervelend dat je niet de juiste bestelling hebt ontvangen. Wij willen je verzoeken de bestelling naar ons retour te sturen en hierbij te vermelden dat wij een foutje hebben gemaakt. Laat onze klantenservice weten dat je een bestelling wilt retourneren. Je kan ons op werkdagen van 09.00-16.00 uur bereiken via de mail, telefoon of het contactformulier.